Prima / Avantajele pentru Vânzători/Furnizori
Avantajele pentru Vânzători/Furnizori

Beneficii pentru vânzători de bunuri sau furnizorii de servicii

(persoane juridice, antreprenori individuali și freelanceri)

Pe scurt: Satisfacția sporită a clienților, costuri administrative reduse pentru colectarea datoriilor, o mai bună gestionare a capitalului și control al fluxului de numerar.

Avantaje-cheie pentru furnizori:

  1. Urgentarea efectuării plăților

    Emiterea conturilor de plată electronice elimină întârzierile care rezultă din trimiterea prin poștă, rutare, sortare și re-tastarea documentelor pe hârtie. Clienții pot redirecționa cu ușurință conturi de plată pentru procesare și aprobare rapidă, deoarece datele sunt disponibile imediat în format electronic în sistemele lor de lucru. Ca urmare, conturile pot fi achitate la timp, numărul zilelor de debitare poate fi redus (cu patru zile sau mai mult), iar fluxul de numerar este îmbunătățit.
  2. Diminuarea costurilor

    Costurile de livrare pot fi reduse cu până la 80% din contul economiilor cheltuielilor poștale, materialelor, prelucrării și depozitării. Economii suplimentare rezultă și din reducerea solicitărilor de reimprimare, diminuarea numărului de apeluri la serviciile de susținere pentru clienți și capacitatea de a implementa plăți electronice. De asemenea, deținerea unei arhive electronice de conturi economisește costurile asociate stocării copiilor pe hârtie.
  3. Perfecționarea procesării actelor de verificare

    Furnizorii deseori sunt nevoiți să contrapună plățile pe care le primesc de la clienți cu conturile de plată originale pe care le-au emis. Ținând cont de faptul că clienții adesea comasează mai multe conturi de plată pentru a efectua un singur transfer bancar, ulterior vânzătorii urmează să contacteze clienții pentru a preciza detaliile despre mijloacele financiare primite. Implementțnd sisteme de emitere a conturilor de plată electronice, clienții pot trimite o notificare de transfer electronic împreună cu plata, oferind o evidență detaliată a conturilor plătite, precum și a debitelor, creditelor și ajustărilor acceptate. De asemenea, acestea sunt un avantaj în situațiile în care clienții solicită reținerea plății unor conturi de plată din cauza problemelor de expediere, cum ar fi deteriorarea sau lipsă mărfurilor în stoc.
  4. Creștererea productivității în procesarea creanțelor

    Utilizarea sistemului de livrare a conturilor de plată electronice permite furnizorului exact să cunoască faptul că clienții lui au primit conturile, data și ora exactă la care acestea au fost primite, reducând necesitatea apelurilor de confirmare a recepționării conturilor. Exactitatea sporită asociată cu conturile de plată electronice reduce numărul precizărilor necesare și de apeluri telefonice pentru soluționarea litigiilor.
  5. Mai puține conturi de plată respinse

    Sistemul de emitere a conturilor de plată electronice asigură un transfer direct de date între două sisteme de contabilitate, și anume între cele de conturi de creanță a vânzătorului/furnizorului și cele de datorii ale clientului/cumpărătorului. Conturile electronice elimină necesitatea introducerii manuale a datelor de către client, reducând șansa de comitere a erorilor de introducere a acestora. Ca urmare, descrește probabilitatea respingerii conturilor de plată, iar clienții pot începe să le proceseze fără întârziere.
  6. Grad înalt de satisfacție a clienților

    Posibil, unul dintre cele mai mari potențiale beneficii pentru furnizori este satisfacția sporită a clienților. Mai puține probleme la procesarea conturilor și la efectuarea plăților înseamnă că deservirea cliențiilor este de un nivel înalt. primesc nivelul de servicii pe care și l-ar dori. Companiile care au implementat sisteme de conturi de plată electronice, mai rar se confruntă cu pierderea clienților.

Informații suplimentare utile


Funcționalități avansate pentru afaceri. Posibilități:

  • Automatizarea procesului:

  • Organizarea unei platforme specializate bazata pe 1C:8 pentru primirea UNIFICATĂ a platilor de tipul

    • B2B (transfer bancar de la companie) și

    • B2C (plăți online, în special pentru persoane fizice)

  • Integrarea plăților ONLINE în procesele de afaceri ale companiei sau în structura site-ul corporativ: